Προγράμματα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS + (2015-2016)

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Άνοιξης θεωρεί στόχο πρωταρχικής σημασίας την εξωστρέφεια του σχολείου μας προς άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς σε χώρες της Ευρώπης. Για την επίτευξη αυτού του στόχου αποφασίσαμε να θέσουμε σε ισχύ προγράμματα κινητικότητας αρχικά των καθηγητών αλλά σε επόμενο στάδιο και των  μαθητών μας. Το Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης του σχολείου μας εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία και το χρηματοδοτεί  μέσω του προγράμματος Erasmus+.
Οι καθηγητές, οι οποίοι θα μετακινηθούν σε αυτό το πλαίσιο κατά το τρέχον αλλά και το επόμενο έτος, θα παρακολουθήσουν εντατικά επιμορφωτικά σεμινάρια σε εγκεκριμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς της Ισπανίας, της Τσεχίας και της Μεγάλης Βρετανίας, για να προωθήσουν την ευρωπαϊκή διάσταση του σχολείου μας και να γνωρίσουν καινοτόμα εργαλεία διδασκαλίας, τα οποία θα δώσουν νέα πνοή στη διδακτική πραγματικότητα και θα συμβάλλουν εκτός των άλλων και στην αποθάρρυνση των μαθητών μας να διακόπτουν πρόωρα τη σχολική φοίτηση. Επιπλέον θα καθιερωθούν έτσι σύνδεσμοι με άλλα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα, με στόχο την ανταλλαγή παραδειγμάτων καλών εκπαιδευτικών πρακτικών, και θα προωθηθούν μελλοντικές συνεργασίες με αυτά.
Σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση, που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, πολύτιμος συνεργάτης και υποστηρικτής μας είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και συγκεκριμένα  το Τμήμα Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης της Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών. Ευχαριστούμε θερμά!




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-2015

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΙΤΛΟΣ : « ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ04.02
ΠΟΥΛΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΠΕ03
ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΧΡΥΣΤΑΛΛΕΝΗ, ΠΕ04.04

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 40    ΑΓΟΡΙΑ: 16   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 24

1. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ, ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ
2.ΕΙΔΙΚΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ  ΝΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.
3. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΞΙΕΣ ΟΠΩΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
4. ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ
5. ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ
 6. ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΕΞ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ  ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

1. ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
2. ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
3. ΔΙΑΛΟΓΟΣ
 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
1. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
2. ΚΕΕΛΠΝΟ
3. Γ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ
4. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΩΝ ΣΥΓΓΡΟΥ
5. ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ «ΕΛΕΝΑΣ»


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

1.           ΤΙΤΛΟΣ:ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΠΕ08

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 29    ΑΓΟΡΙΑ: 9   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 20

ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ» ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ (INSTALLATION), ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ  ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ, ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ  ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΘ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΡΓΩΝ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ.

2.   ΤΙΤΛΟΣ: ΈΚΔΟΣΗ  ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΑΓΓΛΟΦΩΝΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ “THE ANOIXI HERALD”

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΚΟΝΙΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΠΕ06

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 86    ΑΓΟΡΙΑ: 41   ΚΟΡΙΤΣΙΑ:60

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΘΡΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
1) ΈΚΔΟΣΗ ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΗΣ (Α3 ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ) ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
2) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ WEBSITE ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΝΕΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΛΠ.
3)ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Π.Χ. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΣΠΟΡ,ΠΕΡΙΕΡΓΑ/ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ, ΑΝΕΚΔΟΤΑ, ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΠΟΙΗΜΑΤΑ, ΜΙΚΡΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ, ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΛΠ.
4) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ GMAIL ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ.
5) ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΦΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ GMAIL ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ.
6) ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
7) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
8) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ  EDITOR-IN-CHIEF ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΑΔΑ, ΠΑΝΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ.
- ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΙΔΕΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΛΥΣΕΙΣ, ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ, ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ.
-ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ.
-ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ WEBSITE ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
-ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΚΔΟΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ.
-ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΣΤΟΝ ΆΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ  ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ Η  ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ  ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.
-ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ Η ΑΛΛΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.

3. ΤΙΤΛΟΣ: ''ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, Η ΖΩΗ ΜΑΣ: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ''     

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:  ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΧΟΡΩΔΙΑΣ, ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ.    

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

 ΜΑΘΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΕ16
 ΚΑΡΚΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΠΕ03
 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΠΕ02

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ :  65             ΑΓΟΡΙΑ:  10   ΚΟΡΙΤΣΙΑ:   55

 1.ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: Η  ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
2.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
3.ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΑ - ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ .
4.ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ:ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ, ΑΛΛΕΣ ΧΟΡΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ  ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ , ΟΠΩΣ ΩΔΕΙΑ.
5.ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ : ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ  ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ - ΕΠΕΤΕΙΑΚΕΣ  ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΧΟΡΩΔΙΑΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ , ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΩΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΤΑ/ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ:
1.       ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ  ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.
2.       ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣ´ΑΠ' ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
3.       ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ  ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΩΔΙΚΑ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.
4.       ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ  ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ.
5.       ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ  ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ  ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
6.       ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ  ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΝΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ  ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ  ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ.
7.       ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
8.       ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ  ΤΙΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ  ΝΑ ΜΟΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ  ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥΣ.
       9.    ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΧΟΡΩΔΙΩΝ  ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ  ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ.
     10.    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΚΡΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗΣ ΑΠΟ 4 ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΒΙΟΛΙ ΚΑΙ 2 ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΙΑΝΟ,  ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
  1.     ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ [Α' ΚΑΙ Β' ΦΩΝΩΝ], ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.
2.       ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΛΙΓΟΜΕΛΟΥΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ , ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΑ.
3.       ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
4.       ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ  6ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ  ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, 13οΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ  ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ- ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΩΔΕΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ.
5.       ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ: 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 17η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ.
6.       ΛΗΨΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ  ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
7.       ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η’ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ,  ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ''ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ'' ΑΝΟΙΞΗΣ.
                                                                                                                 
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΤΙΤΛΟΣ: ''ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ''

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΔΙΑΚΟΥΜΗ ΑΝΝΑ, ΠΕ02
ΜΑΘΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΕ 16
ΠΑΛΑΜΟΥΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, ΠΕ 07

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 63     ΑΓΟΡΙΑ: 27  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 36

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΙΑΦΕΡΟΥΝ- ΟΜΙΛΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ    ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ- ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ''ΚΟΡΡΕΣ''