Ανακοινώσεις

Άνοιξη 11/03/2016


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016 και ώρα 12:00 θα επιδοθούν οι έλεγχοι προόδου του Β΄ τριμήνου στους γονείς των μαθητών μας.
Η Διευθύντρια
Ε. Κρεμμύδα

Άνοιξη 11/03/2016

Αγαπητοί Γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι έχουν ξεκινήσει την λειτουργία τους τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας για μαθητές γυμνασίου . 
Στα μαθήματα συμμετέχουν μαθητές από όλα τα Γυμνάσια του Δήμου Διονύσου και πραγματοποιούνται στο κτήριο του Γυμνασίου Άνοιξης, καθημερινά μετά την λήξη των κανονικών μαθημάτων στις 14:30.
Το πρόγραμμα των μαθημάτων θα το βρείτε στις Δ/νσεις των Γυμνασίων σας .
Υπεύθυνη ΣΚΕΔ
Ντάση Ισιδώρα




«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.
Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.










ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
-----
ΘΕΜΑ : «Διακοπές Χριστουγέννων»

Ύστερα από ερωτήματα που δέχεται η Υπηρεσία μας, σας ενημερώνουμε ότι:
Α) Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
Σύμφωνα με τα άρθρα 4, §§ 1.δ των Π. Δ 200 & 201 /1998 (ΦΕΚ 161Α), τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου μέχρι και 7 Ιανουαρίου (Διακοπές Χριστουγέννων).

Β) Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
Σύμφωνα με το άρθρο 2, § 1α του Π.Δ 104/1979 (Α΄23) και την § 1α του άρθρου 2 της υπ΄ αριθμ. 80033/Γ2/04-08-2006 Υ. Α (Β΄1286), τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου έως και 7 Ιανουαρίου. (Διακοπές Χριστουγέννων).


 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος των Διδασκόντων του Γυμνασίου  Άνοιξης σε συνεργασία με το Κέντρο Ψυχολογικής Στήριξης του Δήμου Διονύσου,
προσκαλεί τους γονείς των μαθητών σε ενημερωτική συνάντηση – συζήτηση με θέμα :

«ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»

και με ομιλητή-συντονιστή  τον Ψυχολόγο κ. ΛΑΣΔΑ.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014 και ώρα 18:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου .

                                                                                             Από τη Διεύθυνση


Σχετικά με τις απουσίες των μαθητών 
  
i)  Οι γονείς- κηδεμόνες να ενημερώνουν τη διεύθυνση του σχολείου μέχρι τις 10.00πμ για το λόγο απουσίας του παιδιού.


ii)  Οι γονείς - κηδεμόνες πρέπει να προσέρχονται αυτοπροσώπως για τη  δικαιολόγηση των απουσιών εκτός και αν έχουν ιατρικό σημείωμα.


iii)  Οι γονείς - κηδεμόνες μπορούν να δικαιολογήσουν μέχρι 10 ημέρες και όχι πάνω από δύο συνεχόμενες ημέρες.

iv) Η φοίτηση των μαθητών/τριων  χαρακτηρίζεται ανεπαρκής με απουσίες πάνω από 64 αδικαιολόγητες ή με συνολικές απουσίες πάνω από 114, οπότε και επαναλαμβάνουν την τάξη.

                                                                      Από τη Διεύθυνση